24 Temmuz 2013 Çarşamba

KARAENİZ GEZİSİ PROĞRAMI

9GÜN +8 GECE BAŞTAN BAŞA YEŞİL KARADENİZ TURU PROĞRAMIDIR

Bu proğramda tarihler bilerek verilmemiştir ancak Seyahat Şirketinin önceden adı verilen otellerle görüşerek kesin rezerve yapıldıktan sonra tarihler sonradan kesinleştireceklerdir.Ancak burada Pazardan itibaren 9 günlük Karadeniz Gezisi için önerilen tarihler bu yıl 9 gün tatil sayılacak olan Kurban Bayramı tatilidir.

HAREKET VE BULUŞMA PAZAR Akşam Saat 22.00’da Lüleburgaz’dan hareket ediyoruz. Gece yolculuğu yaparak İst, İzmit, Bolu, Mengen, Devrek, Çaycuma, Bartın yol güzergahı üzerinden sabahleyin Amasra’ ya geliyoruz.

1.GÜN ( PAZARTESİ )Adını Kraliçe Amastris’den alan ve zamanında Fatih Sultan Mehmet’in, "Lala, lala Çeşm-i Cihan bu mola’’ dediği Amasra, aslında keşfedilmeyi bekleyen tarihi ve doğal sırlarıyla "Uyuyan Prenses" e benzetilir.  Amasra’ da bulunan Roma Kapısı, Roma Surları ve Çarşısını geziyoruz. Öğlen yemeğimizi burada alıyoruz. Daha sonra emsalsiz evleri ile meşhur, adını bölgede yetişen ve nadir bir bitki olan ‘Safran’ dan alan SAFRANBOLU’ ya gidiyoruz. Burada sırasıyla Hıdırlık Tepesi,Cincihan, Eski Kaymakamlık Konağı, buram buram tarih kokan meşhur Safranbolu evleri ve Safranbolu Lokum Evinde hem yörenin hem de Leziz Lokumunun Tarihini anlatan slâyt gösterisini keyif ile seyrediyoruz.  Buradaki gösteri sonrasında Safranbolu’ da konaklayacağımız Safranbolu Bağlar Saray Otel’ e veya Zalifre Otel' e giriş yapıyoruz. Otelimizde akşam yemeğimizi alıp, konaklamamızı gerçekleştiriyoruz.

2.GÜN ( SALI )Sabah otelimizde kahvaltımızı alıp çıkışımızı yaptıktan sonra Kastamonu ya hareket ediyoruz. Kastamonu’ da bulunan yine Tarihi Safranbolu Evlerinin özelliklerini taşıyan ve yörenin geleneksel yemeklerinin sergilendiği Restoranımızda Öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeği sonrasında ise Arkeoloji Müzesini geziyoruz.  Burayı gezdikten sonra Şerife Bacı Anıtını ve Osmanlı döneminden kalan mimari yapılara sahip binaları da geziyoruz. Gezimizi bitirdikten sonra ise SİNOP’ a hareket ediyoruz. Bir dönem Anadolu’nun ‘ Alkatrazı’ tabiri ile de tanınan ve 1999 yılında kapatılarak müzeye çevrilen, ayrıca Şiirlere, Şarkılara konu olan Tarihi bir yapıya Sinop Cezaevi’ne gidiyoruz. Üç yanı deniz olan ve Kale duvarları içeresinde yer alan Cezaevi’ne de ev sahipliği yapan 4000 yıllık geçmişi olan Sinop Kalesi’ni ve Cezaevini geziyoruz.  Daha sonra Sinop’un Çarşısında gönlünüzce gezebilmeniz ve alışveriş yapabilmeniz için serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın ardından Sinop’ta konaklama yapacağımız Sinop Turist Otel giriş yapıyoruz. Ve Otelimizde akşam yemeğimizi alıp, konaklamamızı gerçekleştiriyoruz.

3.GÜN (ÇARŞAMBA )Sabah Otelimizde Kahvaltımızı alıp çıkışımızı yaptıktan sonra Sinop’tan hareket edip Bafra yolu üzerinden SAMSUN’a geliyoruz. Samsun’da 8000 Yıllık bir tarihi anlatan Arkeoloji Müzesi’ni geziyoruz. Daha sonra Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun ilk adımlarının atıldığı Samsun’daki Atatürk Müzesi’ni de gördükten sonra Öğle yemeğimizi alıyoruz. Ve gezimize Atatürk’ün Samsun’a çıktığı ‘Bandırma Vapuru’ turumuz ile devam edip, başka bir durağımız olan Ordu FATSA’ ya hareket ediyoruz. Fatsa’ya vardığımızda Otelimize giriş yapıyoruz. Akşam yemeğimizi Otelimizde alıyoruz Konaklama ve serbest zaman. Burada Fatsa Yalçın Otel’de kalıyoruz.

4.GÜN ( PERŞEMBE )Sabah Otelimizde aldığımız kahvaltı sonrasın da Çıkışımızı gerçekleştiriyoruz. Ordu - GiresunTrabzon üzerinden Karadeniz’in Cennet köşelerinden biri olan ‘Uzun Göle’ çıkıyoruz. Yine emsalsiz bir manzaraya sahip olan cennet yurdumuzun bu köşesinde yapacağımız çevre gezimiz sonrası Öğlen yemeğimizi burada yiyoruz. Hem göze, hem damağımıza hitap eden Öğle yemeğimiz sonrasında ARDAŞEN’e inip Ayder’e çıkıyoruz. Burada Rize ayder Memişoğlu Konak Otel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi Otelimizde alıp, Konaklamamızı gerçekleştiriyoruz.

5.GÜN ( CUMA ) Sabah Otelimizde alacağımız Sabah Kahvaltı sonrası çıkışımızı yapıp Karadeniz’in ünlü Yayla şenliklerinin yapıldığı ‘AYDER YAYLASI’ na çıkıyoruz. Burada Sağlık dolu güzel ve temiz havayı içimize çekip, yeşilin ayrı ayrı tonlarının bulunduğu muhteşem manzarası ile Huzurumuza huzur katıyoruz. Buradan da ‘Borçka’ya hareket ediyoruz ve Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Çoruh Nehri üzerinde kurulan ‘Borçka Barajı’nı geziyoruz. HOPA, Kemalpaşa Beldesi’ndeki Hopa Sarp Otel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi alıyor ve Konaklamamızı yapıyoruz.

6.GÜN (CUMARTESİ ) Sabah Kahvaltı sonrası otelimizden hareket ediyoruz.Türkiyenin en Kuzey ucunda olan Eski Sovyetler Birliği, günümüzde Gürcistan sınırı olan Sarp Sınır Kapısı’nı geziyoruz. Buradan BATUM’a kimlikle geçiş için, Kayıt Bürosundan Kayıt ve Sınır Polisi çıkış işlemlerimizin ardından Gürcistan / Acara Bölgesi’ne geçiyoruz.

Batum'a geçiş için T. C. kimlik numarası bulunan nüfus cüzdanı yeterlidir. Nüfus cüzdanı dışında pasaport ile geçiş yapılabilir. Bunların dışındaki kimliklerle giriş yapmak mümkün değildir. Bu nedenle yanınızda mutlaka üzerinde T.C. kimlik numarası bulunan hasarsız nüfuscüzdanınızı bulundurunuz.Ayrıca ebeveyinleri yanında olmadan seyahat eden 18 yaşından küçükler için anne ve babadan noterden tastikli muvafakatname gerekmektedir.
Sınırdan geçiş yoğunluğa göre bir saat, bir saat otuz dakika kadar sürmektedir.

İlk görülecek yerlerden olan ‘Gönye Apsaros Kalesi’ni ziyaret edip Batum Şehir merkezi’ne doğru devam edenpanaromik gezimizin sonunda ‘Etnografya Müzesi’ ve ‘Sanat Galerisi’ni ziyaret edip öğle yemeği molası veriyoruz. Öğle yemeği sonrası Çarlık Rusyasından kalma ‘Botanik Bahçesi’ni geziyoruz. Buradan da Batum şehir merkezinde bulunan ‘Orta Camii’yi ve ‘Orthodox Meryemana Katedrali’ni de geziyoruz. Ardından 1,5 saatlik serbest zaman. Gezi sonrası Hopadaki otelimize geri dönüyoruz. Hopa Sarp Otel

7.GÜN (PAZAR) Sabah Kahvaltı sonrası otelden çıkış yapıp Rize üzerinden Trabzon’un ünlü Hamsiköy ve Zigana Tünelini geçerek, Gümüşhane il sınırlarına girip oraların güzel görüntüsünü görüyoruz. Dönüş’te yine Hamsiköy’de olan ve leziz etlerden oluşan tescilli mangal keyfi ile öğle yemeğimizi alıyoruz. Daha sonra Sümele Manastırı’nı görmek üzere yola devam ediyoruz. ‘Sümela Manastırı’nın o görkemli görüntüsünü gördükten sonra Trabzon’daki otelimize yerleşiyoruz. Size vereceğimiz serbest zamanda arzu ederseniz Minibüslerle şehir merkezine giderek alışveriş yapabilirsiniz. Trabzonda Aksular Otel

8.GÜN (PAZARTESİ)

Sabah Kahvaltı sonrası otelimizden çıkış yapıyoruz. Trabzonda bulunan ‘Atatürk Köşkü’ nü geziyoruz. Buradan da ‘Giresun’a gidiyoruz. Şehir merkezini gezip, Ordu’ya hareket ediyoruz. Burada Ordu şehrinin yamaçlarında bulunan ve 450 metre yükseklikteki Boztepe’ye teleferik ile çıkıyoruz. Ordu’nun ve Karadenizin muhteşem manzarasına birde kuşbakışı ile görüyoruz. Öğle yemeği molasını yine Boztepe’de veriyoruz. Daha sonra Samsun’a geçiyoruz ve serbest zaman veriyoruz. Samsun Büyük Samsun Otel’e yerleşip, akşam yemeğimizi alıp, konaklamamızı yapıyoruz.

9.GÜN (SALI) Sabah Samsunda Büyük Samsun otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası çıkışımızı yapıp Samsun’dan sabahleyin ayrılıyoruz. Dönüş yolumuza giriyoruz Havza, Merzifon, Gerede, İzmit ve iSTANBUL üzerinden yolumuza devam edip, akşam saatlerinde LÜLEBURGAZ’DA oluyoruz.

Başka bir MUCİZE  TUR Turizm Organizasyonunda buluşmak üzere………….

UYARILAR

• Program zamanlamasında Hava,Yol,vb... nedenlerle rehber gerekli gördüğü taktirde değişiklik yapabilir.
  • Turlarımız Otel, Otobüs, Tur Programı Ve Rehberlik Hizmetleri İle Bir Bütündür Ayrı Ayrı Düşünülemez.
  • Tur içersinde Kullanılmayan Ulaşım, Konaklama, Çevre Gezileri Vb. Haklar İade Edilmez.
  • 0–6 Yaş Çocuklarda Otel Konaklamasında Yatak Verilmeyebilir.
  • Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır.
  • Rezervasyon Esnasında Koltuk Sözü Verilemez.
  • Haftalık Turlarda Oturma Düzeni Birer Sıra Kaydırılır.
  • Konaklama Bölgelerinde Ve Otellerinde Yoğunluğa Göre aynı standartlarda olmak kaydı ile Değişiklik Yapılabilir.
  • Tur öncesi ve Tur içinde Hava Muhalefeti Nedeniyle Yapılamayan Turlarda  MucizeTurizm'in Sorumluluğu Yoktur.
  • Yeterli sayıda çoğunluk olmadığında turu 3 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı Mucize Turizm de saklıdır.
  • Turun iptali durumunda Mucize Turizm iptalini bizzat katılanlara bildirmek zorundadır.
  • Yasal süreç olduğundan tazminat hakkı yoktur.
  • En Son fiyatımız kişi başına iki kişilik odalarda verilir
  • BÜTÜN FİYATLARIMIZA KDV DAHILDIR.